Με βάση την κοστολογική ανάλυση, η εταιρία επενδύει στα συσκευασμένα επώνυμα προϊόντα της και περιορίζει δραστικά τις οριακά κερδοφόρες έως και ζημιογόνες κατά περίπτωση, πωλήσεις χύμα προϊόντων, βελτιώνοντας ραγδαία την κερδοφορία της.
Επίσης αποφασίζεται η διακοπή της παραγωγής δευτερευόντων προϊόντων που παρήγαγε παραδοσιακά όπως οι καραμέλες και η βανίλια, για να δώσει όλη της την έμφαση στην τελειοποίηση της παραγωγής λουκουμιού, η οποία τυποποιείται με νέες διαδικασίες που βελτιώνουν το τελικό προϊόν και αποδίδουν σταθερότητα στο τελικό προϊόν.
Παράλληλα με την ανάπτυξη της εταιρίας πανελλαδικά και το ξεκίνημα των πρώτων εξαγωγών, υλοποιείται το επόμενο βήμα του στρατηγικού σχεδιασμού που αφορά στην ανάπτυξη ιδιόκτητου δικτύου καταστημάτων Σκιαδαρέσης στην Αχαΐα και τη Δυτική Ελλάδα με αντικείμενο την πώληση των λουκουμιών και άλλων ζαχαρωδών προϊόντων