Η συνεργασία με την Prime Marketing
Τα ζητούμενα της συνεργασίας με την Prime Marketing αφορούσαν στη δημιουργία μιας επιχειρηματικής πρότασης βασισμένης στην καινοτομία, για την ανάπτυξη νέων, λειτουργικών προϊόντων με βάση το ιπποφαές, που θα τραβούσαν με τα μοναδικά χαρακτηριστικά τους την προσοχή των Ευρωπαίων καταναλωτών.
Ήταν ένας συναρπαστικός στόχος, πέρα από τα δεδομένα μιας συνεργασίας Marketing, που απαιτούσε δημιουργικότητα, επιστημονική προσέγγιση και εξαιρετικές δεξιότητες project management. Αγροτική παραγωγή, έρευνα και ανάπτυξη, logistics, marketing και πωλήσεις καλούνταν να συνεργαστούν για να εξασφαλιστεί μια αξιοπρεπής παρουσία για την εταιρία.
H Prime Marketing, σε άμεση συνεργασία με το τμήμα R&D της REZOSBRANDS, ανέλαβε τη διαχείριση όλου του project από την ανάπτυξη του concept και το σχεδιασμό της πλατφόρμας προώθησης, έως την παραγωγή, συσκευασία και διάθεση τελικών προϊόντων. Παράλληλα προσέφερε υποστήριξη στην προετοιμασία όλου του υλικού παρουσίασης της πρότασης στις 4 φάσεις της αξιολόγησης.
Από τις 640 προτάσεις που κατατέθηκαν από όλη την Ευρώπη στην πρώτη φάση επελέγησαν 100 για να συμμετάσχουν στο bootcamp του προγράμματος. Μια τριήμερη εκδήλωση στη Στουτγάρδη της Γερμανίας που περιλάμβανε: γνωριμία με τις άλλες ομάδες και τους αξιολογητές, mentoring, workshops, τελικές παρουσιάσεις και τελικά επιλογή των 10 καλύτερων προτάσεων.