Umate, Φοιτητική Υπόθεση

Η ιστορία

 

Το Umate ξεκίνησε από το όραμα ενός ανθρώπου να δημιουργήσει μια κοινότητα, στην οποία φοιτητές κυρίως μεγαλύτερων ετών ή και απόφοιτοι θα έπαιρναν το ρόλο του μέντορα. Σκοπός τους θα ήταν να προσφέρουν στους νέους φοιτητές, που ξεκινούσαν μόλις το ταξίδι τους με την ένταξή τους σε κάποια σχολή, όλη τη γνώση και την εμπειρία που είχαν ήδη αποκτήσει, διευκολύνοντάς τους στα πρώτα βήματα της φοιτητικής τους ζωής. Τότε που, εκτός από τον ενθουσιασμό για αυτή τη νέα φάση ζωής, έχουν, ίσως περισσότερο από ποτέ ανάγκη για πληροφόρηση, προσανατολισμό και υποστήριξη σε θέματα ακαδημαϊκής ανάπτυξης, αλλά και προσωπικής εξέλιξης.

Η πρόκληση

H γνωστοποίηση της χρήσιμης αυτής υπηρεσίας στο φοιτητικό κόσμο. Το Umate όταν ξεκίνησε είχε να αντιμετωπίσει την έλλειψη awareness. Έπρεπε να χτίσει την ταυτότητά του, να βρει τους τρόπους επικοινωνίας με το κοινό του, προκειμένου να ενταχθεί στη λίστα επιλογών του. Τόσο για τους φοιτητές που αναζητούσαν μια τέτοιου είδους βοήθεια, όσο και για εκείνους που θα την πρόσφεραν. Με τη βοήθεια των μεντόρων, οι mentees θα αποκτούσαν τη δυνατότητα να βελτιώσουν την απόδοσή τους, να εξελίξουν τις ικανότητές τους και να αντιμετωπίσουν ζητήματα ακαδημαϊκής, αλλά και προσωπικής φύσεως, μέσα από τη σύνδεσή τους με άτομα που είχαν ήδη «περπατήσει στα παπούτσια τους» πριν από αυτούς.

Η συνεργασία με την Prime Marketing

Η ομάδα του Umate απευθύνθηκε στην Prime Marketing με στόχο να λάβει συμβουλευτική σχετικά με την τοποθέτηση του νέου project ως ενός καινοτόμου σχεδίου που εξυπηρετούσε τις ανάγκες των φοιτητών. Επιπλέον, αναζητούσε υποστήριξη για την ανάπτυξη μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής επικοινωνίας και προβολής, προκειμένου να διαφημίσει τις υπηρεσίες που προσέφερε και τις ανάγκες που κάλυπτε.

Η συνεργασία ξεκίνησε με τον καθορισμό των στόχων  και  των αναγκών της εταιρίας σε σχέση με το πρόγραμμα. Στις συναντήσεις με την ομάδα του Umate έγινε αποσαφήνιση των προτεραιοτήτων,  ώστε να σχεδιαστεί η στρατηγική Marketing.

 

Πραγματοποιήθηκε έρευνα της αγοράς, αναφορικά με τον ανταγωνισμό και αντίστοιχα προγράμματα και συνεχίστηκε με την κατάρτιση ενός συνοπτικού Marketing Plan που καθόριζε τη μεσοπρόθεσμη στρατηγική για την τοποθέτηση του Umate. Αυτό περιελάμβανε τη στρατηγική στόχευσης (segmentation/ targeting/ positioning) ώστε να βρεθούν οι κατάλληλες ομάδες φοιτητών και να καθοριστεί η κατάλληλη θέση του συγκεκριμένου project στην αγορά.

 Σε συνεργασία με την ομάδα του Umate, αναπτύχθηκαν συγκεκριμένες προτάσεις για το Positioning statement που ορίζει τη θέση της εταιρίας και το συνολικό επικοινωνιακό concept. Προτάθηκαν σενάρια για αναρτήσεις στα social media και προωθητικές ενέργειες για στοχευμένη προβολή στα σημεία ενδιαφέροντος, ώστε να ενισχύσουν το awareness.

 

 


  Ρήγα Φεραίου 141| Τ.Κ. 26221
  2610 222294     info@primemarketing.gr
Follow us