Εδραίωση του brand στην τοπική αγορά
Διεύρυνση του μεριδίου αγοράς
Aνάδειξη της ποιότητας των υπηρεσιών
Εδραίωση του brand στην τοπική αγορά
Διεύρυνση του μεριδίου αγοράς
Aνάδειξη της ποιότητας των υπηρεσιών
Το Παραδοσιακό Παντοπωλείο είναι μια αλυσίδα καταστημάτων convenience που δραστηριοποιείται στην πόλη της Πάτρας από το 2008. Ο όμιλος αριθμεί 6 συνολικά καταστήματα, ενώ προβλέπεται η λειτουργία ενός ακόμη, σε έναν από τους πιο κεντρικούς δρόμους της πόλης. Τα καταστήματα της εταιρείας είναι στρατηγικά τοποθετημένα σε νευραλγικά σημεία τόσο στο κέντρο, όσο και στην περιφέρεια και παρά το περιορισμένο τους μέγεθος, διαθέτουν μια εκτεταμένη γκάμα σε εξαιρετικά ανταγωνιστικές τιμές, ακόμη και έναντι των μεγαλύτερων επιχειρήσεων του κλάδου.
Μετά από μια δεκαετία ανάπτυξης, η εταιρεία, καλείται να ανταγωνιστεί μεγάλες αλυσίδες στον κλάδο του λιανεμπορίου, που διαθέτουν μεγάλη οικονομική δύναμη και υιοθετούν «επιθετικές» ενέργειες επέκτασης του δικτύου τους. Για να διατηρήσει τις δυνάμεις του και να βάλει τις βάσεις για μια υγιή μελλοντική ανάπτυξη σε αυτό το άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον, το Παραδοσιακό Παντοπωλείο καλείται να διευρύνει το μερίδιο αγοράς και την πελατειακή του βάση, σχεδιάζοντας παράλληλα, την επέκταση του δικτύου του.
Αντιλαμβανόμενη την πολυπλοκότητα αλλά και την κρισιμότητα αυτών των επιλογών, η διοίκηση της εταιρείας συνειδητοποίει την ανάγκη για επαγγελματική καθοδήγηση και στρατηγικό επιχειρηματικό σχεδιασμό. Κατόπιν έρευνας για την επιλογή του καταλληλότερου συμβούλου, που θα την υποστηρίξει στην προσπάθειά της, επιλέγει την Prime Marketing, για τη διαμόρφωση και υλοποίηση ενός μακροπρόθεσμου στρατηγικού επιχειρηματικού σχεδίου, βασισμένου στις ιδιαίτερες ανάγκες και προκλήσεις της εταιρίας.
Η Prime Marketing ξεκινά αναλύοντας την υπάρχουσα κατάσταση, τις δυνατότητες της αγοράς και τη δραστηριότητα του ανταγωνισμού. Ζητούμενο είναι η ενίσχυση της προστιθέμενης αξίας του brand “Παραδοσιακό Παντοπωλείο” και η εδραίωσή του ως ένα ισχυρό και αξιόπιστο όνομα στην τοπική αγορά, με βάση την ανάδειξη της ποιότητας των υπηρεσιών αλλά και της ποικιλίας των προϊόντων που προσφέρει. Απώτερος στόχος, η διαφοροποίηση και η πλεονεκτική του τοποθέτηση του brand.
Στην επόμενη φάση, αναπτύσσεται η στρατηγική στόχευσης του κοινού, με την ανάλυση των δημογραφικών και ψυχογραφικών χαρακτηριστικών του και την ανάπτυξη προσαρμοσμένων στρατηγικών marketing. Η δημιουργία ενός ενιαίου σημείου αναφοράς μέσω του Marketing Plan, εξασφάλισε τη συνοχή όλων των ενεργειών marketing, παρέχοντας σαφείς οδηγίες και κατευθυντήριες γραμμές για όλες τις μελλοντικές ενέργειες, διασφαλίζοντας την ευθυγράμμιση με τους στρατηγικούς στόχους του brand.
Το positioning του brand “Παραδοσιακό Παντοπωλείο” εστιάστηκε στο motto «convenience που συμφέρει», προβάλλοντας την ευκολία που προσφέρει στους πελάτες του, χωρίς την επιβάρυνση στις τιμές που αντιστοιχεί σε ένα μικρό μαγαζί. Η κεντρική φιλοσοφία του motto, υποστηρίχθηκε επικοινωνιακά με τα ανάλογα μηνύματα όπως: «τη στιγμή που σε βολεύει, στην τιμή που το θέλεις» «ό,τι θέλεις, όποτε το θέλεις, σε τιμές αντίστοιχες ή και καλύτερες από ένα Super Market».
Παράλληλα, η ομάδα της Prime εστίασε στην ανάγκη ενιαιοποίησης της εικόνας των καταστημάτων και της κεντρικής επικοινωνίας που θα συμβάλει στη δημιουργία μιας συνεκτικής και αναγνωρίσιμης ταυτότητας για το brand και τη σταδιακή μετάβαση σε ένα πιο σύγχρονο concept μαγαζιών πόλης που ανταποκρίνεται στις σύγχρονες τάσεις της αγοράς και στις εξελισσόμενες προτιμήσεις των καταναλωτών.
Τέλος, παρουσιάζονται συγκεκριμένες προτάσεις για αναβάθμιση και ενίσχυση της ψηφιακής παρουσίας της εταιρίας με τη δημιουργία και διαχείριση περιεχομένου, καθώς και προτάσεις για προωθητικές ενέργειες κι εκδηλώσεις για την προσέλκυση πελατών και την αύξηση της εμπειρίας τους στο κατάστημα.
Η Prime Marketing αναλαμβάνει την εφαρμογή του στρατηγικού σχεδίου Marketing και την παρακολούθηση της σταδιακής του υλοποίησης σε συνεργασία με τη διοίκηση και τα στελέχη της επιχείρησης. Παράλληλα, αναλαμβάνει την καθοδήγηση για την πιλοτική πραγματοποίηση των προτεινόμενων αλλαγών, στο νέο, εμβληματικό κατάστημα της αλυσίδας, που βρίσκεται υπό κατασκευή.