Νέα προϊοντική σειρά
Διαδικασία ωσμωτικής επεξεργασίας
1ο Πανευρωπαϊκό Βραβείο Καινοτομίας ΚΑΤΑΝΑ
Νέα προϊοντική σειρά
Διαδικασία ωσμωτικής επεξεργασίας
1ο Πανευρωπαϊκό Βραβείο Καινοτομίας ΚΑΤΑΝΑ
Η τάση που έχει διαμορφωθεί τα τελευταία χρόνια αναφορικά με τις διατροφικές συνήθειες και τη στροφή προς περισσότερο υγιεινές εναλλακτικές, έχει προσφέρει το έδαφος για την εισαγωγή νέων προϊόντων στο χώρο της διατροφής.
Σε αυτό το χώρο τοποθετήθηκε στρατηγικά μια νέα προϊοντική σειρά της RezosBrands κάτω από τo brand Hippocrates Farm.
Το brand HippocratesFarm αναπτύχθηκε στοχεύοντας στην απαιτητική αγορά των «εκπαιδευμένων» καταναλωτών υπερτροφών. Μίγματα αποξηραμένων υπερφρούτων, ιπποφαές με μαύρη σοκολάτα, καρποί αφυδατωμένοι με τη διαδικασία της ώσμωσης, μπουκίτσες βρώμης με ιπποφαές είναι κάποιες από τις κατηγορίες που προέκυψαν από τη διαδικασία ανάπτυξης προϊόντος.
Actions
Επιδίωξη της REZOSBRANDS ήταν να δημιουργήσει προϊόντα που να χαρακτηρίζονται από καινοτομίες, όπως η αφυδάτωση των φρούτων με φυσική ώσμωση, αλλά και να εισάγει νέους συνδυασμούς και τρόπους κατανάλωσης υπερτροφών. Ωσμωτικό ιπποφαές με σοκολάτα, 100% χυμός ιπποφαούς, σοκολάτα με ιπποφαές, είναι κάποια μόνο από τα «τολμηρά» προϊόντα που δημιουργήθηκαν μέσα στην προϊοντική γραμμή Hippocrates.
Η ομάδα της PrimeMarketing σχεδίασε και υλοποίησε το στρατηγικό πλάνο του brand,από τη σύλληψη της ιδέας μέχρι την τοποθέτηση των προϊόντων στα ράφια των καταστημάτων, σε συνεργασία με μια μεγάλη ομάδα συνεργατών. Με την ολοκλήρωση του λανσαρίσματος, ανέλαβε τη διαχείριση της μάρκας (BrandManagement)και τη διερεύνηση της Ευρωπαϊκής και διεθνούς αγοράς για ευκαιρίες συνεργασίας.
Πολύπλοκα ζητήματα όπως η προσθαφαίρεση κωδικών, η επιλογή συσκευασιών, οι πιστοποιήσεις ποιότητας, η διασπορά του δικτύου διανομής, οι προωθητικές ενέργειες, η παρακολούθηση του ανταγωνισμού, η online παρουσία και αμέτρητα άλλα συνθέτουν το brand management του Hippocrates Farm.
Τα προϊόντα Hippocrates Farm ανήκουν στο ευρύτερο ομώνυμο project της εταιρίας Rezos Brands, το οποίο κατέκτησε την 1η θέση για το πιο Καινοτόμο Ευρωπαικό Έργο στην κατηγορία «Λειτουργικό Τρόφιμο» μέσα από την πλατφόρμα crowdfunding του «KaTaNa». Πρόκειται για ένα προϊόν καινοτόμο, καθώς χάρη στη διαδικασία της φυσικής ώσμωσης διατηρεί με φυσικό τρόπο την αρχική δομή, τη γεύση, το χρώμα, το άρωμα, τις βιταμίνες και όλα τα πολύτιμα συστατικά του.
Ολοκληρώνοντας το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων, ο στόχος είναι η μορφοποίηση μιας δυνατής και ξεκάθαρης προϊοντικής πρότασης που απαντά στις ανάγκες αυτής της κατηγορίας. Με προϊόντα όπως αποξηραμένα υπερφρούτα και μίγματα υπερφρούτων, χυμούς, snacks και γλυκίσματα το χαρτοφυλάκιο HF προσφέρει τη δυνατότητα ηγετικής θέσης στην κατηγορία των υπερτροφών και υγιεινών τροφών. Έτσι, η Rezos Brands δίνει στους λιανέμπορους (τοπικές και εθνικές αλυσίδες S/M) τη δυνατότητα να διαχειριστεί η ίδια, την κατηγορία για λογαριασμό τους, δημιουργώντας ένα ράφι για τα δικά της αλλά και για προϊόντα ανταγωνιστών.