Δημιουργία στρατηγικού πλάνου Marketing
Έρευνα ανταγωνισμού
Παρουσία σε διεθνείς και εγχώριες εκθέσεις
Δημιουργία στρατηγικού πλάνου Marketing
Έρευνα ανταγωνισμού
Παρουσία σε διεθνείς και εγχώριες εκθέσεις
Με τις διατροφικές συνήθειες να αλλάζουν σημαντικά τα τελευταία χρόνια, νέες ευκαιρίες για την εισαγωγή προϊόντων, έχουν εμφανιστεί. Η ανάγκη για υγιεινές εναλλακτικές, δημιούργησε νέες κατηγορίες προϊόντων στο χώρο της υγιεινής διατροφής και των υπερτροφών.
Σε αυτό το χώρο τοποθετήθηκε στρατηγικά μια νέα προϊοντική σειρά της RezosBrands κάτω από τobrand Super Berries Collection.
New product development
Τo brand Super Berries Collection αναπτύχθηκε στοχεύοντας στη βασική αγορά των υπερτροφών. Μίγματα αποξηραμένων υπερφρούτων, ζυμαρικά με υπερτροφές, μίγματα υπερτροφών με ξηρούς καρπούς, είναι κάποιες από τις κατηγορίες που προέκυψαν από τη διαδικασία ανάπτυξης προϊόντος (newproductdevelopment).
Actions
Επιδίωξη της REZOS BRANDS ήταν να δημιουργήσει προϊόντα που να χαρακτηρίζονται από καινοτομίες, όπως η δημιουργία νέων συνδυασμών και τρόπων κατανάλωσης υπερτροφών. Συνδυασμός διαφορετικών υπερτροφών, ζυμαρικά με σούπερ τροφές, θρεπτικοί ξηροί καρποί συνδυασμένοι μοναδικά με super fruits είναι κάποια μόνο από τα «τολμηρά» προϊόντα που δημιουργήθηκαν μέσα στην προϊοντική γραμμή Super Berries Collection.
Η ομάδα της PrimeMarketing σχεδίασε και υλοποίησε το στρατηγικό πλάνο του brand, από τη σύλληψη της ιδέας μέχρι την τοποθέτηση των προϊόντων στα ράφια των καταστημάτων, σε συνεργασία με μια μεγάλη ομάδα συνεργατών. Με την ολοκλήρωση του λανσαρίσματος, ανέλαβε τη διαχείριση της μάρκας (BrandManagement) και τη διερεύνηση της Ευρωπαϊκής και διεθνούς αγοράς για ευκαιρίες συνεργασίας.
Πολύπλοκα ζητήματα όπως η προσθαφαίρεση κωδικών, η επιλογή συσκευασιών, οι πιστοποιήσεις ποιότητας, η διασπορά του δικτύου διανομής, οι προωθητικές ενέργειες, η παρακολούθηση του ανταγωνισμού, η online παρουσία και αμέτρητα άλλα συνθέτουν το brandmanagement των Super BerriesCollection.
Ολοκληρώνοντας το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων, ο στόχος είναι η μορφοποίηση μιας δυνατής και ξεκάθαρης προϊοντικής πρότασης που απαντά στις ανάγκες αυτής της κατηγορίας. Με προϊόντα όπως αποξηραμένα υπερφρούτα και μίγματα υπερφρούτων, μαρμελάδες και snacks το χαρτοφυλάκιο SBC προσφέρει τη δυνατότητα ηγετικής θέσης στην κατηγορία των υπερτροφών και υγιεινών τροφών. Έτσι, η RezosBrands δίνει στους λιανέμπορους (τοπικές και εθνικές αλυσίδες S/M) τη δυνατότητα να διαχειριστεί η ίδια, την κατηγορία για λογαριασμό τους, δημιουργώντας ένα ράφι για τα δικά της αλλά και για προϊόντα ανταγωνιστών.