Στην επόμενη φάση, αναπτύχθηκαν 4 συνταγές γκρανόλα: με φυτική πρωτεΐνη, αποξηραμένα φρούτα, βανίλια Μαδαγασκάρης και μαύρη σοκολάτα, όλες με βιολογικές πρώτες ύλες, χωρίς ζάχαρη και χωρίς γλουτένη.
Η στρατηγική προβολής σχεδιάστηκε με βάση την συμφωνηθείσα στρατηγική Marketing με συγκεκριμένες προτάσεις, mottos, descriptors και επικοινωνιακά concepts για τη δημιουργία μιας αποτελεσματικής και στοχευμένης online και offline προβολής. Στόχος η ενεργοποίηση μιας στρατηγικής που βασίζεται στις αξίες των σημαντικότερων target groups, με καθαρά μηνύματα και λιτό, ξεκάθαρο packaging. Οι ετικέτες της νέας προϊοντικής σειράς, σχεδιάστηκαν με τη φιλοδοξία, όχι μόνο να αναδείξουν το περιεχόμενό των συσκευασιών ως τροφή εξαιρετικής ποιότητας και εξέχουσας διατροφικής αξίας, αλλά για να προωθήσει ταυτόχρονα τη συνολική φιλοσοφία και το σύστημα αξιών Rubik’s.
Βασικοί στόχοι, μεταξύ άλλων, ήταν η αύξηση της ευαισθητοποίησης και της προσοχής του κοινού, σχετικά με την εταιρεία και τα προϊόντα της, η ενίσχυση του ονόματος Rubik’s και η δημιουργία ευρύτερου awareness για το brand, πέρα από το πιστό κοινό των καταστημάτων.