Σερφάροντας στις γεύσεις!

Η ιστορία

Η πρόκληση για την Food Surfing ήταν η ενίσχυση της παρουσίας της στην αγορά και η αύξηση της αναγνωρισιμότητας και της προστιθέμενης αξίας του brand “Food Surfing”. Επιπλέον, η ανάγκη για την ανάπτυξη μιας αποτελεσματικής στρατηγικής, που θα την βοηθούσε να αξιοποιήσει τα δυνατά της σημεία και να αντιμετωπίσει τις αδυναμίες της, όπως την περιορισμένη διανομή, αλλά και τον έντονο ανταγωνισμό που χαρακτηρίζει τον κλάδο.

Η πρόκληση

Η επένδυση στην ανάπτυξη μιας νέας επωνυμίας υγιεινών τροφίμων και μιας αντίστοιχης σειράς προϊόντων, που θα περιλαμβάνει βιολογικά καρποβούτυρα και γκρανόλες μόνο με φυσικά συστατικά, χωρίς ζάχαρη και γλουτένη σε διαφορετικές γεύσεις.  

Το όραμα της εταιρείας για το μέλλον, είναι να ελέγχει όσο το δυνατόν περισσότερα στάδια ανάπτυξης των τελικών προϊόντων, από την καλλιέργεια των πρώτων υλών έως την επεξεργασία, συσκευασία και εμπορία υγιεινών προϊόντων διατροφής, καθιερώνοντας έτσι ένα κάθετο επιχειρηματικό παράδειγμα, βασισμένο σε βιώσιμες διαδικασίες και κορυφαία ποιοτικά προϊόντα. 

Η συνεργασία με την Prime Marketing

Η εταιρία Food Surfing επέλεξε την Prime Marketing για να αναπτύξει ένα ολοκληρωμένο Marketing Plan με στόχο την ενίσχυση της επιχειρηματικής της στρατηγικής και την προώθηση του brand “Food Surfing”. Οι στόχοι αυτής της συνεργασίας περιελάμβαναν τη δημιουργία μιας μακροπρόθεσμης στρατηγικής, καθορίζοντας κατευθυντήριες γραμμές για τα επόμενα χρόνια, λαμβάνοντας υπόψη τις τάσεις της αγοράς και τις ανάγκες των καταναλωτών.

Η Prime Marketing ξεκίνησε με μια λεπτομερή ανάλυση της τρέχουσας κατάστασης, για τον εντοπισμό των δυνατών και αδύνατων σημείων της εταιρείας, καθώς και των ευκαιριών και των απειλών από το εξωτερικό περιβάλλον. Αυτή η ανάλυση ήταν καθοριστική για την κατανόηση της θέσης της εταιρείας στην αγορά και στον προσδιορισμό των τομέων που χρειαζόταν βελτίωση. Στη συνέχεια, αναπτύχθηκε μια μακροπρόθεσμη επιχειρηματική στρατηγική, με τη δημιουργία ενός στρατηγικού πλάνου για τα επόμενα χρόνια, καθορίζοντας τις κατευθυντήριες γραμμές και τους στόχους της εταιρείας, που θα της επέτρεπαν να παραμείνει ευέλικτη και ανταγωνιστική στην αγορά.

Η στόχευση του κοινού έγινε ανά κατηγορία προϊόντων, αναπτύσσοντας ένα πλάνο προβολής που ευθυγραμμίζεται με το επιθυμητό positioning. Η επικοινωνιακή στρατηγική επικεντρώθηκε στα συγκριτικά πλεονεκτήματα των προϊόντων της Food Surfing, όπως την ποιοτική υπεροχή που προκύπτει από την καινοτομική μέθοδο παρασκευής. Συγκεκριμένα, η συμπύκνωση του προϊόντος στους 55οC διατηρεί αναλλοίωτα το χρώμα, το άρωμα και τη γεύση του τελικού προϊόντος. Επιπλέον, τα προϊόντα της εταιρείας περιέχουν υψηλό ποσοστό φρούτου και δεν χρησιμοποιούν πρόσθετα χρώματα και αρώματα.

Αναφορικά με τη διανομή, η Prime Marketing ανέλυσε την υπάρχουσα κατάσταση και αξιολόγησε εναλλακτικά κανάλια διανομής. Πρότεινε συγκεκριμένες ενέργειες για την ενίσχυση του τμήματος πωλήσεων και την ανάπτυξη του online καναλιού. Παράλληλα, παρείχε καθοδήγηση για τη δημιουργία αποτελεσματικού δικτύου διανομής με γεωγραφική ανάπτυξη σε στρατηγικές περιοχές της χώρας.

Η στρατηγική προβολής σχεδιάστηκε με βάση τις διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων. Αναπτύχθηκαν mottos και επικοινωνιακά concepts με συγκεκριμένα και αναλυτικά πλάνα προώθησης για την αύξηση της αναγνωρισιμότητας του brand και την προσέλκυση νέων πελατών. Περιελάμβανε το σχεδιασμό online campaigns για την ενίσχυση της παρουσίας της εταιρείας στα ψηφιακά μέσα, καθώς και προτάσεις για offline προβολή μέσω προωθητικών ενεργειών και άλλων δραστηριοτήτων.

 

…Και η συνέχεια

Υποστήριξη στη γεωγραφική εξάπλωση και ανάπτυξη του Δικτύου διανομής.

Υποστήριξη με τη δημιουργία content και online campaigns για την ψηφιακή προβολή και αύξηση της ανγνωρισιμότητας των προϊόντων.


  Ρήγα Φεραίου 141| Τ.Κ. 26221
  2610 222294     info@primemarketing.gr
Follow us