Το στοχευμένο πρόγραμμα προβολής περιλάμβανε: online διαφημιστικές καμπάνιες, προβολή σε social media, έντονο ραδιοφωνικό πρόγραμμα, εκτεταμένη παρουσία σε outdoor μέσα της Πάτρας και την πραγματοποίηση προωθητικών events. Η σταδιακή εφαρμογή του πλάνου προβολής πέτυχε, μέσα σε ένα διάστημα 3 μηνών, να γνωστοποιήσει σχεδόν απόλυτα την παρουσία της ΣΒΙΕ στο γενικό κοινό της περιοχής, προσελκύοντας παράλληλα την προσοχή του υπό στόχευση κοινού που εκδήλωσε το ενδιαφέρον του μέσα από όλα τα διαθέσιμα κανάλια (online αιτήματα, τηλεφωνικές επικοινωνίες, επικοινωνία με εκπαιδευτικούς συμβούλους της ΣΒΙΕ, επισκέψεις στις εγκαταστάσεις για ενημέρωση).
Σε ένα επόμενο στάδιο στοχευμένης προβολής, H Prime Marketing σε συνεργασία με την FYI και μια ομάδα εξειδικευμένων δημοσιογράφων προχώρησαν στη δημιουργία online περιεχομένου, για την περιοχή της Αχαΐας και της Δυτικής Ελλάδας. Μια σειρά άρθρων δημιουργήθηκε για τον κάθε τομέα σπουδών ξεχωριστά, με πολλαπλές αναρτήσεις σε όλα τα συνεργαζόμενα μέσα και υψηλή διείσδυση στα κοινά του ενδιαφέροντος.
Παρά τον έντονο ανταγωνισμό και τον πολύ μικρό χρόνο παρουσίας στην περιοχή, το ενδιαφέρον σύντομα μεταφράστηκε σε τελική επιλογή του ΙΙΕΚ ΣΒΙΕ από ένα μεγάλο αριθμό σπουδαστών, θέτοντας γερές βάσεις για τη συνέχεια της προσπάθειας και δικαιώνοντας τη διοίκηση του ΙΙΕΚ για την επιλογή της Πάτρας, σαν τον πρώτο σταθμό για την επέκταση του εκπαιδευτικού οργανισμού.
Σαν επιστέγασμα μιας επιτυχημένης συνεργασίας και λίγο πριν την επίσημη έναρξη της νέας εκπαιδευτικής χρονιάς, η Prime Marketing ανέλαβε την επιμέλεια της επίσημης παρουσίασης του νέου κτιρίου της ΣΒΙΕ στην Πάτρα. Κεντρικό πρόσωπο της εκδήλωσης, ο διάσημος chef Γιάννης Αποστολάκης, σύμβουλος του τομέα γαστρονομίας του ΙΙΕΚ ΣΒΙΕ και επικεφαλής σχεδιασμού των ειδικοτήτων μαγειρικής, αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής.
Η προσπάθεια της Prime Marketing επικεντρώθηκε στην παρουσίαση ενός εναλλακτικού event, που να ξεφεύγει από τα στεγανά μιας τυπικής εκδήλωσης εγκαινίων, και να αφορά κυρίως τους νέους, στους οποίους και απευθυνόταν. Έτσι, υπό την καθοδήγηση της Prime Marketing, σχεδιάστηκε από την εταιρία διοργάνωσης εκδηλώσεων “Harris the events”. ένα party καλωσορίσματος, που για τις ανάγκες της βραδιάς μεταμόρφωσε κυριολεκτικά τον εξωτερικό χώρο του κτιρίου σε ένα ατμοσφαιρικό bar!