Η στόχευση του κοινού έγινε ανά κατηγορία προϊόντων, αναπτύσσοντας ένα πλάνο προβολής που ευθυγραμμίζεται με το επιθυμητό positioning. Η επικοινωνιακή στρατηγική επικεντρώθηκε στα συγκριτικά πλεονεκτήματα των προϊόντων της Food Surfing, όπως την ποιοτική υπεροχή που προκύπτει από την καινοτομική μέθοδο παρασκευής. Συγκεκριμένα, η συμπύκνωση του προϊόντος στους 55οC διατηρεί αναλλοίωτα το χρώμα, το άρωμα και τη γεύση του τελικού προϊόντος. Επιπλέον, τα προϊόντα της εταιρείας περιέχουν υψηλό ποσοστό φρούτου και δεν χρησιμοποιούν πρόσθετα χρώματα και αρώματα.
Αναφορικά με τη διανομή, η Prime Marketing ανέλυσε την υπάρχουσα κατάσταση και αξιολόγησε εναλλακτικά κανάλια διανομής. Πρότεινε συγκεκριμένες ενέργειες για την ενίσχυση του τμήματος πωλήσεων και την ανάπτυξη του online καναλιού. Παράλληλα, παρείχε καθοδήγηση για τη δημιουργία αποτελεσματικού δικτύου διανομής με γεωγραφική ανάπτυξη σε στρατηγικές περιοχές της χώρας.
Η στρατηγική προβολής σχεδιάστηκε με βάση τις διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων. Αναπτύχθηκαν mottos και επικοινωνιακά concepts με συγκεκριμένα και αναλυτικά πλάνα προώθησης για την αύξηση της αναγνωρισιμότητας του brand και την προσέλκυση νέων πελατών. Περιελάμβανε το σχεδιασμό online campaigns για την ενίσχυση της παρουσίας της εταιρείας στα ψηφιακά μέσα, καθώς και προτάσεις για offline προβολή μέσω προωθητικών ενεργειών και άλλων δραστηριοτήτων.