Η συνεργασία με την Prime Marketing
Η Prime Marketing ανέλαβε να διεξάγει μια ενδελεχή προκαταρκτική έρευνα, εξετάζοντας λεπτομερώς όλες τις πτυχές της ελληνικής αγοράς ποδηλάτων. Ο σκοπός ήταν να δημιουργηθεί ένας πλήρης χάρτης της αγοράς, ο οποίος να ενσωματώνει θεμελιώδεις πληροφορίες σχετικά με τη συμπεριφορά των καταναλωτών, τους παράγοντες που επηρεάζουν τις αγοραστικές αποφάσεις και την ανάλυση του ανταγωνιστικού περιβάλλοντος. Ταυτόχρονα διεξήχθη μια βαθιά εσωτερική ανάλυση με τη μορφή λεπτομερούς ελέγχου μάρκετινγκ, φωτίζοντας όλα τα δυνατά και αδύνατα σημεία της εταιρείας και της ίδιας της επωνυμίας, αποκαλύπτοντας ευκαιρίες για ενίσχυση της εικόνας και της θέσης της στην αγορά.
Τα πολύτιμα δεδομένα της έρευνας τροφοδότησαν τη διαδικασία στρατηγικού σχεδιασμού μάρκετινγκ. Έμφαση δόθηκε στον στρατηγικό καθορισμό στόχων και στην ανάπτυξη ενός επεξεργασμένου σχεδίου προώθησης τόσο μέσω των παραδοσιακών καναλιών, όσο και του διαδικτύου. Στο επίκεντρο της στρατηγικής αυτής ήταν ο προσδιορισμός των ομάδων-στόχων ενδιαφέροντος της Ideal, μέσα από την τμηματοποίηση της αγοράς. Διαφορετικοί τύποι καταναλωτών εντοπίστηκαν και χαρτογραφήθηκαν, με αποτέλεσμα να αναδειχθούν συγκεκριμένα καταναλωτικά προφίλ που ανταποκρίνονται στις ιδιαιτερότητες της ελληνικής αγοράς ποδηλάτων.