Το λεπτομερές σχέδιο μάρκετινγκ που δημιουργήθηκε στη συνέχεια, αποτύπωσε το όραμα της εταιρείας για το μέλλον της, καθορίζοντας τους στρατηγικούς στόχους, το προτεινόμενο χαρτοφυλάκιο προϊόντων, την πολιτική τιμολόγησης και διανομής. Επίσης, σαφείς κατευθύνσεις παρουσιάστηκαν σχετικά με την αποτελεσματική στόχευση των καταναλωτών, την καλύτερη δυνατή τοποθέτηση στην αγορά και την υιοθέτηση της κατάλληλης στρατηγικής προώθησης και διεύρυνσης της καταναλωτικής βάσης.
Ένα βασικό ζητούμενο αφορούσε τον εξορθολογισμό στην επικοινωνία του Brand, μέσα από την ανανέωση και τη σωστή επανατοποθέτηση της συνολικής εικόνας και ταυτότητας του. Σε συνεργασία με το γραφείο design Emphasis, σχεδιάστηκαν νέες ετικέτες και έγιναν δημιουργικές προτάσεις για όλο το επικοινωνιακό υλικό. Επιπλέον, μέσα από την έρευνα των καναλιών της αγοράς και των σημείων πώλησης, σχεδιάστηκε ένα σαφές πλάνο επέκτασης της διανομής σε στρατηγικά σημεία.