“Ένα brand είναι στην ουσία η υπόσχεση ενός πωλητή, να παραδώσει συγκεκριμένο σύνολο χαρακτηριστικών, παροχών και υπηρεσιών στους καταναλωτές, με συνέπεια” (Kotler, 2001).
Το ζητούμενο στη δημιουργία και τη διαχείριση ενός brand είναι η προσπάθεια, ένα προϊόν να ξεπεράσει τα στενά “προϊοντικά” του όρια, μέσα από την ταύτιση του με μια σειρά από επιθυμητά χαρακτηριστικά και μια υπόσχεση ικανοποίησης που δημιουργούν πιστούς καταναλωτές που συνδέονται μαζί του με πολλούς τρόπους. Απώτερος στόχος η δημιουργία υπεραξίας για μια μάρκα που σε βάθος χρόνου συσσωρεύει “περιουσία” για τη μακροπρόθεσμη ευημερία της (Brand Equity).