H ανάπτυξη ενός προϊόντος είναι δημιουργία. Όλα ξεκινούν με τον προσδιορισμό των αναγκών του πελάτη και την ανάλυση των τάσεων που έχουν διαμορφωθεί σε παγκόσμιο, εθνικό και τοπικό επίπεδο. Στη συνέχεια καθορίζονται τα χαρακτηριστικά των νέων προϊόντων και ο ζωτικός χώρος που θα διεκδικήσουν στην αγορά. Αναπτύσσεται η πλήρης ανάλυση κόστους-κερδοφορίας και καθορίζεται η στρατηγική τοποθέτησης και προβολής. Πριν το τελικό στάδιο της υλοποίησης, τα νέα προϊόντα μπαίνουν σε test και αξιολογούνται σύμφωνα με τους κρίσιμους παράγοντες επιτυχία τους.
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ:
- Ανάπτυξη Ιδεών (όνομα, λογότυπο, εικόνα & ταυτότητα, συσκευασία)
- Σύγκριση και Αξιολόγηση Ιδεών (screening)
- Business Sector Analysis
- Έρευνα αγοράς – χαρτογράφηση
- Ανάπτυξη μοναδικών χαρακτηριστικών (USPs)
- Ανάλυση οικονομικών στοιχείων
- Κοστολογική ανάλυση
- Product Management
- Ανάπτυξη αγορών
- Merchandising
Authentic marketing is not the art of selling what you make, but knowing what to make
Philip Kotler